piątek, 17 września 2021

--- zapytał brata brat



Majka powiedziała, że przyjdzie w czapce z daszkiem i jej nie ściągnie
przyszedł tylko w okularach też ich nie ściągał
powiedział, że to było Poufne i cztery lata czekało na wypełnienie treścią

mam napisać 5600 znaków

dlaczego tyle?
nie wiem
może być trochę mniej
więcej? Nie dopytałem
za dużo pytałem
chyba nie wypada pisać więcej
ktoś to będzie musiał przeczytać

eksperymentuję

piszę bez imion bez dużych liter bez przecinków
a ten cholerny office wciąż mnie poprawia

jeden ma dwa lata a drugi trzy

ja jestem Janek – powiedział pierwszy
rozsądniejszy brat spojrzał na drugiego i kręcąc głową, popukał się w czoło”
kolejne bliźniaki z różną datą urodzenia
tęsknię?
a oni?
nie wiem

jest druga nad ranem

może druga w nocy
już nie zasnę... to chyba nad ranem

inne ściany inne okna to nie mój pokój

leżę zupełnie nagi
obok mnie równie naga Majka
chyba to ona chociaż chrapie jakoś inaczej
nic nie pamiętam choć nie wypiłem grama alkoholu

nikt nie płacze

nikt mnie nie woła
tylko ja się bawię
bawię się słowem



5 komentarzy:

  1. Ojoj, jak ładnie. Poetycko. Ale gdzie jest Pikuś?! Halo, wracaj;)

    OdpowiedzUsuń
  2. są momenty
    nie tylko te nagie ale i takie w których uśmiecham się
    zabawa przednia
    wiesz, że mnie się podoba
    powielam jednak pytanie
    ? gdzie jesteś
    daj znać jak się odnajdziesz
    w kropkach, czy bez nich
    ważne żebyś zobaczył Siebie napisanego z wielkiej litery

    OdpowiedzUsuń
  3. A co tam dobrego dziś pijemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uśmiałam się. Ale poproszę prawdziwego Pikusia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że poszukujesz sposobu na kontynuację bloga :-) Poezja do mnie nie trafia, natomiast jestem ciekawa jakbyś się odnalazł np. w fantastyce lub bajkach ;-)
    Beza

    OdpowiedzUsuń